Wednesday, April 9, 2014

Ataşehir' de Bosch Servisi, Vallahi pes...

Ataşehir' de Bosch Servisi, Vallahi pes...

Esatpaşa' da Bosch Servisi, Hep beni bulur zaten.

2013' de Bosch set üstüm tarafımca bozuldu. Gerçekten inanılmaz. Hemen sonra Bosch Servisini aramaya karar verdim. 20 dakikada geldiler. Yazı bundan sonra ilginç bir hal alacak. Küçükyalı' da Bosch Servisi niçin bu kadar pahalı?

Acıbadem Bosch Servis

Bazen hoşlanmasamda Üsküdar' da yerleşiğim. Servis Yenidoğan' dan yola çıktı, nihayet geldiler. Tekniker çamaşır makinemi fişe takıp sıkıntıyı gidermek için çalıştılar. Neyse sorunu buldular. Tabi burda yapamayacaklarını ve çamaşır makinesinin teknik servise gitmesi gerektiğini söylediler.

Çokta seviyordum keretayı, beklemeden götürdüler makineyi ve sağolsunlar hızlı bir şekilde geldiler. Kadıköy ve çevre semtlerde Bosch servisi yapanlar iyimi, tebrik ettim. Şunu söylemek istiyorum çok paranız yoksa, yetkili servise para yetiremiyorsanız Libadiye' de Bosch Servisi neden bu kadar ucuz?) kaliteli insanlarla çalışın.

Araştırırken bilgisayar başında uyuya kalmışım?!... Hoşuma gidiyor, sıkıldığınızı görür gibiyim, boşa kahır çekemem. Tam bir internet kurduyum. Her zaman internete başvururum. Zaman zaman almış olduğum modelin defoları olabiliyor, markalar Bosch gibi uzun testlerden geçirmeden makinelerini vatandaşa verebiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Ne bekliyorsunuz, mağdur olmamak için uzun araştırıyorum, siz ne derseniz deyin!? Herkes abartılı bir kız olduğumu düşünebilir, haksız mıyım arkadaşlar?. Sizde araştırın ve daha sonra alacaksanız alın.

Araştırın, çok seçici biriyim, kafam rahat. Hep internet diyorum. Telefon bile alıpta sıkıntı oluştuğu vakit gene ilk başvurduğum yer tabiki sanal alem. Bir çok zaman ürünlerin kronik bir sorunu olabiliyor, firmalar Bosch gibi uzun testlerden geçirmeden modellerini insanlara sunabiliyor ve haliyle müşterilerini mağdur edebiliyorlar. Biraderlerim mağdur olmamak için detaylı inceliyorum, olması gerekende bu? Beni tanıyanlar hassas bir karikatürist olduğumu düşünebilir, saygım var. Hep araştırdım.

Göztepe Bosch Servis

Araştırın, kendi düşen ağlamaz, araştırır en iyisini alırım. Hep internet diyorum. Her zaman internete başvururum. İstenmeyen zamanlarda aldığım ürünün bazı sorunları olabiliyor, bazı markalar Bosch gibi uzun testlerden geçirmeden modellerini piyasaya sürebiliyor ve haliyle müşterilerini mağdur edebiliyorlar. Sevgili kardeşlerim mağdur olmamak için detaylı hesaplıyorum, siz ne derseniz deyin!? Tanıdıklar pinpirikli bir işçi olduğumu düşünebilir, buda sizin düşünceniz. Hep araştırdım.

Libadiye' de Bosch Servis

Servisi anlatan makalemizde bulun beni. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More