Tuesday, April 8, 2014

Fikirtepe' de Bosch Servisi, Vay arkadaş ne firmaya çattık!

Fikirtepe' de Bosch Servisi, Vay arkadaş ne firmaya çattık!

Yenidoğan' da Bosch Servisi, Tecrübe konuşur?!:

Tamda lazım olduğunda Bosch makinem arıza verdi. Zaten bozulmasa şaşardım. Çok düşünmeden Bosch Servisini bulunduğum yere çağırdım. 30 dakika olmadan geldiler. İlgin bir hikaye anlatacağım. Zümrütevler Bosch Servisi için adres bilgileri?

Erenköy Bosch Servis

2010 yılında ben Ataşehir' de bir restoranda çalışıyorum. Vatandaşlar Pendik' den yola çıktı, en sonunda buyurdular. Eve gelen teknisyen makinemi çalıştırmaya uğraşıp sorunu çözmeye uğraştılar. E sonunda sorunu buldular. Tamir edemediler, burda yapamayacaklarını ve İlla götürmemiz lazım dediler.

Hiç üzülmedim, söküp götürdüler tabi olarak ve tamir edip getirdiler. Esatpaşa' da ve mahallelerinde Bosch servisleri işlerini bu kadar hızlı yapabilirlermi, inanmayabilirsiniz. Diyeceğim şuki seçici değilseniz paranız yetkili servise yetmiyorsa Kozyatağı' nda Bosch Servisi doğru bir seçimmi?) siz genede beni dinleyin.

Ülkemiz insanı hep aynı, her zaman araştırırım, para veriyoruz sonuçta. Ben interneti kullanırım adamım. Bazen ürünlerde sıkıntı yaşıyorum. Öyleki almış olduğum modelin hataları olabiliyor, firmalar Bosch gibi test edip denemelerden geçirmeden ürünlerini insanlara sunabiliyor ve haliyle müşterilerini mağdur edebiliyorlar. Bendeniz mağdur olmamak için detaylı araştırıyorum, olması gerekende bu? Yani herkes pinpirikli bir işveren olduğumu düşünebilir, ne düşünerseniz düşünün. Erken kalkan çok yol alır, lütfen araştırın.

Devam etmeden bir bardak çay alın?! İnsan zamanla öğreniyor, kendi düşen ağlamaz, baya tecrübelendim. Asosyal adamım, internete bakarım. İnternet varsa dert yok. Öyleki almış olduğum modelin bazı sorunları olabiliyor, bazı küçük firmalar Bosch gibi denemelerden geçirmeden ürünlerini piyasaya sürebiliyor ve içinden çıkılamayan sorunlar meydana gelebiliyor. Arkadaşlar mağdur olmamak için uzun hesaplıyorum, ben işimi bilirim arkadaş!? Arkadaşlarım benim pimpirikli bir karikatürist olduğumu düşünebilir, haksız mıyım arkadaşlar?. Her zaman araştırırım.

Bulgurlu Bosch Servis

Bi gün gene televizyon izliyorum: Gel zaman git zaman, marka tutkunuyum, para benim param. Tam bir internet kurduyum. Bir alet alıpta sıkıntı oluştuğu zaman gene ilk başvurduğum yer tabiki sanal alem. Zaman zaman aldığım ürünün hataları olabiliyor, bir çok marka Bosch gibi testlerden geçirmeden modellerini piyasaya sürebiliyor ve mağduriyetler gelip buluyor. Bendeniz mağdur olmamak için uzun uzadıya incelemeler yapıyorum, her zaman kazandım? Bir çok arkadaşım pinpirikli bir öğrenci olduğumu düşünebilir, ben işimi bilirim. Tv reklamlarına aldanmayın, araştırın.

Esatpaşa' da Bosch Servis

Bizi webden takip edin. Tüm okurlarımı canı gönülden selamlıyorum.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More