Monday, April 7, 2014

Libadiye' de Bosch Servisi, Güya kalite?!

Libadiye' de Bosch Servisi, Güya kalite?!

Uğurmumcu' da Bosch Servisi, Ne olur ne olmaz siz bu yazımı okuyun:

Ansızın Bosch çamaşır makinem tarafımca bozuldu. Servis arıyorum. Kısa bir zaman sonra Bosch Servisini aradım. Geç olsada geldiler. Alt tarafta anlatmaya devam edeceğim. Libadiye' de Bosch Servisi hakkında bazı sayfalar?

Fikirtepe' de Bosch Servis

Bazen hoşlanmasamda Esatpaşa' da konaklıyorum. Teknisyenler Fındıklı' dan yol aldılar, saat bekledikten sonra nihayet eve teşrif ettiler. Gelen usta bulaşık makinemi çalıştırmaya uğraşıp bir zaman çalıştılar. Sorun bulundu!. Tamir edemediler, burda yapamayacaklarını ve çamaşır makinesinin teknik servise gitmesi gerektiğini söylediler.

Pekala, söküp götürdüler tabi olarak ve bir kaç gün olmadanj çalışır durumda geldi. Çekmeköy' de ve çevre semtlerde Bosch servisleri işlerini bu kadar hızlı yapabilirlermi, en başta inanmamıştım. Olurda seçici değilseniz paranız yetkili servise yetmiyorsa Kozyatağı' nda Bosch Servisi hangi konularda avantajlı?) çokça dikkali olun.

Türk insanı araştırmıyor! Sahibinden.com sitesine baktım, malın iyisini almalı, tecrübe edindim. Hep internet diyorum. Her zaman internete başvururum. Bir çok zaman kullandığım ürünün bazı sorunları olabiliyor, markalar Bosch gibi uzun testlerden geçirmeden modellerini vatandaşa verebiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Ben buyum, mağdur olmamak için uzun hesaplamalar yapıyorum, olması gerekende bu değilmi arkadaşlar? Beni pek ilgilendirmez ama genede herkes çok hassas bir işçi olduğumu düşünebilir, ama bana sorarsanız ben tedbirliyim. İnce eleyip sık dokumakta ne sakınca var.

Ulan varya kızdırdılar beni!: Zamanla bir çok şey öğrendim, sıkıldığınızı görür gibiyim, tecrübe edindim. Tam bir internet kurduyum. Bazen ürünlerde sıkıntı yaşıyorum. Öyleki almış olduğum modelin hataları olabiliyor, şirketler Bosch gibi testlerden geçirmeden ürünlerini insanlara sunabiliyor ve içinden çıkılamayan sorunlar meydana gelebiliyor. Bende mağdur olmamak için uzun hesaplıyorum, her zaman kazandım? Beni tanıyanlar pinpirikli bir öğrenci olduğumu düşünebilir, her neyse... Sizde araştırın ve daha sonra alacaksanız alın.

İçerenköy Bosch Servis

Türk insanı araştırmıyor! Ülkemiz insanı hep aynı, her zaman kalite derim, araştırır en iyisini alırım. İnternete girmek zor olmasa gerek. Her zaman internete başvururum. Zaman zaman almış olduğum modelin sorunları olabiliyor, şirketler Bosch gibi test edip denemelerden geçirmeden ürünlerini vatandaşa verebiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Ne yapayım, mağdur olmamak için uzun uzadıya incelemeler yapıyorum, bu şekilde hiç sıkıntı yaşamıyorumki? Siz ve çevreniz hassas biri olduğumu düşünebilir, paramın kıymetini biliyorum. Sizde araştırın ve daha sonra alacaksanız alın.

Kozyatağı' nda Bosch Servis

Bay bay. Makalemizi beğendiyseniz bizi facebooktan takip edebilirsiniz.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More