Monday, April 7, 2014

Sarıgazi Arçelik Servisi kalitesizmi?

Sarıgazi Arçelik Servisi kalitesizmi?

Dudullu' da Arçelik Servisi ve mutlu son?

Bugün Arçelik klimam birden bire arızalandı. Zaten bozulmasa şaşardım. Bir web sitesi buldum ve Arçelik Servisi ni aradım geldi. 20 dakikada geldiler. Başıma gelmeyen kalmadı.

Bu şehir girdap gülüm:) Tam 10 yıldır Acıbadem' de okuyorum. Yetkili servis Altunizade' den yol almışlar, üç saat bekledikten sonra nihayet eve teşrif ettiler. Usta klimamı çalıştırmaya uğraşıp tamir için uğraştılar. Nihayet bir çözüm buldular. Beklenen şekilde evde tamir edemediklerini ve İlla götürmemiz lazım dediler.

Sahrayıcedit' de Arçelik Servis

Maltepe Arçelik Servis

Bende moral sıfır, söküp götürdüler tabi olarak ve 1 gün sonra çalışır durumda geldi. Yeni Çamlıca' da ve mahallelerinde Arçelik servisi yapanlar iyimi, küçük dilimi yuttum. Şunu söylemek istiyorum çok paranız yoksa, yetkili servise para yetiremiyorsanız, Üsküdar' da ustalara makinenizi onartmaktan çekinmeyin, genede dediklerimi dikkate alın.

Fikirtepe' de Arçelik Servis

İyice inceleyin, çokmu seçiciyim acaba, benim param değilmi. İyice araştırırım. Her zaman internete başvururum. Öyleki ürünlerin hataları olabiliyor, firmalar Arçelik gibi testlerden geçirmeden modellerini vatandaşa verebiliyor ve sorunlar baş gösteriyor. Her zaman mağdur olmamak için etraflıca hesaplıyorum, olması gerekende bu değilmi arkadaşlar? Çevrem abartılı bir kız olduğumu düşünebilir, her neyse... Araştırmaktanda bu zamana kadar hiç bir zarar görmedim.

Alış veriş sitelerini gezip araştırdım, artık tecrübe sahibiyim, baya tecrübelendim. Ben interneti kullanırım adamım. Bazen ürünlerde sıkıntı yaşıyorum. Zaman zaman aldığım ürünün hataları olabiliyor, firmalar Arçelik gibi uzun testlerden geçirmeden makinelerini piyasaya sürebiliyor ve içinden çıkılamayan sorunlar meydana gelebiliyor. Tabiatım gereği mağdur olmamak için uzun uzadıya araştırmalar yapıyorum, olması gerekende bu değilmi arkadaşlar? Beni pek ilgilendirmez ama genede herkes benim pimpirikli bir karikatürist olduğumu düşünebilir, çokta tın birader:). Firma imajına önem verin ve firmayı araştırın.

Umarım makalem hoşunuza gitmiştir. Makalemizi beğendiyseniz bizi facebooktan takip edebilirsiniz.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More