Wednesday, April 2, 2014

Yeni Çamlıca' da Arçelik Servisi, Tecrübe konuşur?!:

Yeni Çamlıca' da Arçelik Servisi, Tecrübe konuşur?!:

2012 yılında Arçelik çamaşır makinem aniden bozuldu. Moral bozuk. Rehberden Arçelik Servisini aradım. Gayet profesyonel bir ekip geldi. Devam edeceğim ama altta!?.

Kendimi tanıtmadan olmaz değilmi? Askerden sonra ben Fındıklı' da okuyorum. Ustalar Suadiye' den yol aldılar, . Gelen arkadaşlar fırınımı çalıştırıp sorunun kaynağını bulmaya çalıştı. E sonunda sorunu buldular. Pek tabi evde tamir edemediklerini ve Götüreceğiz dedi usta.

Üsküdar' da Arçelik Servisi, Çocuk oyuncağı değil bu iş:
Ferhatpaşa' da Arçelik Servisi, Bende olmasam ne yapacaksınız?
Altunizade' de Arçelik Servisi, İlginç şeyler oluyor.
Üsküdar' da Arçelik Servisi, Araştırmacı gazeteciniz sunar:
Fikirtepe' de Arçelik Servisi, Bu ülkede hak var hukuk var.

Para tuzağı, alıp götürdüler makineyi ve hemencecik getirdiler. Ortadağ ve diğer semtlerdeki Arçelik servis ustaları mumtazam çalıştılar, tebrik ettim. Size tavsiyem çok paranız yoksa, yetkili servise para yetiremiyorsanız, Üsküdar' da tamircilere arızalı ürünü yaptırmaktan çekinmeyin, çok dikkatli olmalısınız.

Markaları araştırıyor musunuz?, ürün alırken markasına dikkat ederim, tecrübe edindim. Hep internet diyorum. İnternet iyiki var. Bir çok zaman ürünlerin hataları olabiliyor, şirketler Arçelik gibi uzun testlerden geçirmeden makinelerini piyasaya sürebiliyor ve içinden çıkılamayan sorunlar meydana gelebiliyor. Ben buyum, mağdur olmamak için uzun inceliyorum, her zaman kazandım? İsteyen çok hassas bir kadın olduğumu düşünebilir, paramın kıymetini biliyorum. Erken kalkan çok yol alır, lütfen araştırın.


Teşekkür ederim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More