Wednesday, April 9, 2014

Kozyatağı' nda Arçelik Servisi çağırmalı mıyım?

Kozyatağı' nda Arçelik Servisi çağırmalı mıyım?

Esatpaşa' da Arçelik Servisi çağırmalı mıyım?

Ansızın Arçelik buz dolabım birden bire arızalandı. Şimdimi?. Sürekli bize hizmet veren Arçelik Servisi ni aradım geldi. 20 dakikada geldiler. Asıl bomba alt tarafta.

Sevsemde sevmesemde Başıbüyük' de konaklamaktayım. Teknisyenler Ortadağ' dan yola çıktı, en sonunda buyurdular. Ustalar bulaşık makinemi çalıştırmaya uğraşıp sorunun kaynağını bulmaya çalıştı. E sonunda sorunu buldular. Beklenen şekilde evde tamir edemediklerini ve Makineyi götürmeleri lazımmış?!.

Yenidoğan Arçelik Servis

Erenköy Arçelik Servis

Tamam, beklemeden götürdüler makineyi ve yapıp getirdiler. Çekmeköy' de ve çevresindeki Arçelik servis ustaları mumtazam çalıştılar, en başta inanmamıştım. Tavsiye edeceğim şey yetkili servise paranız yetmiyorsa, semtinizdeki teknisyenlere arızalı ürünü onartmaktan çekinmeyin, akıllıca davranın.

Uğurmumcu' da Arçelik Servis

Bu nedir abi ya!.. İnce eler sık dokurum, sıkıldığınızı görür gibiyim, internette aynı ürünü kullanan şahısların fikirlerini almanızda bence çok faydalar var. Yahu bu internet niçin var. İnternet iyiki var. İstenmeyen zamanlarda almış olduğum modelin bazı sorunları olabiliyor, bazı küçük firmalar Arçelik gibi uzun testlerden geçirmeden modellerini piyasaya sürebiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Ben buyum, mağdur olmamak için etraflıca araştırıyorum, hesap kitap bilen yanlış yapmaz? İsteyen hassas biri olduğumu düşünebilir, paramın kıymetini biliyorum. Oturun ve alacağınız ürünü iyice araştırın.

Türk insanı araştırmıyor! Ben araştırırım, al malın iyisini çekme kaygısını, benim param değilmi. Sanal alem ne güne duruyor, nete bakıyorum. Her zaman internete başvururum. Bir çok zaman kullandığım ürünün kronik bir sorunu olabiliyor, şirketler Arçelik gibi uzun testlerden geçirmeden ürünlerini vatandaşa verebiliyor ve haliyle müşterilerini mağdur edebiliyorlar. Arkadaşlar mağdur olmamak için etraflıca hesaplıyorum, hesap kitap bilen yanlış yapmaz? Bir çok arkadaşım hassas bir teknisyen olduğumu düşünebilir, her neyse... Firma imajına önem verin ve firmayı araştırın.

Hoşunuza giden bir yazı olmuştur umarım. Sitemizde diğer makaleleri bulabilirsiniz.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More