Tuesday, April 8, 2014

Caddebostan' da Arçelik Servisi yorumlarım?

Caddebostan' da Arçelik Servisi yorumlarım?

Esatpaşa' da Arçelik Servisi anım?

Bilin bakalım ne oldu, Arçelik çamaşır makinem aniden bozuldu. Hiç ummadığım bir anda. Ne yapalım ne edelim diye süren yarım saatlik düşünceli bir durumdan sonra Arçelik Servisi ni aradım. Bu kadar hızlı geleceğini hiç tahmin etmemiştim. Ulan varya...

Sevsemde sevmesemde Kozyatağı' nda oturuyorum. Yetkili servis Esatpaşa' dan yola çıktı, en sonunda buyurdular. Gelen arkadaşlar buz dolabımı çalıştırmaya uğraşıp sorunun kaynağını bulmaya çalıştı. Adamlar king beyler. Tabi evde tamir edemediklerini ve çamaşır makinesinin teknik servise gitmesi gerektiğini söylediler.

Ortadağ Arçelik Servis

Zümrütevler Arçelik Servis

Bende moral sıfır, makinemi götürdüler ve sağolsunlar hızlı bir şekilde geldiler. Suadiye ve semt ve mahallelerinde Arçelik servisi yapanlar iyimi, bende hayret ettim. Diyeceğim şuki seçici değilseniz paranız yetkili servise yetmiyorsa, semtinizdeki tamircilere makinenizi tamir ettirmekten çekinmeyin, aman dikkat!.

Zümrütevler Arçelik Servis

Devam etmeden bir bardak çay alın?! Geçen yıllardan sonra, kendi düşen ağlamaz, baya tecrübelendim. Yahu bu internet niçin var. İnternet iyiki var. Bir çok zaman aldığım ürünün kronik bir sorunu olabiliyor, bir çok marka Arçelik gibi denemelerden geçirmeden ürünlerini insanlara sunabiliyor ve mağduriyetler gelip buluyor. Kendimi bildim bileli mağdur olmamak için uzun araştırmalar yapıyorum, olması gerekende bu değilmi arkadaşlar? Bir çok arkadaşım pinpirikli bir kız olduğumu düşünebilir, ama bana sorarsanız ben tedbirliyim. Araştırmaktanda bu zamana kadar hiç bir zarar görmedim.

Güya kalite?! İnsan zamanla öğreniyor, tecrübeyle sabittirki, kafam rahat. İyice araştırırım. Bazen ürünlerde sıkıntı yaşıyorum. İstenmeyen zamanlarda ürünlerin defoları olabiliyor, markalar Arçelik gibi test edip denemelerden geçirmeden ürünlerini insanlara sunabiliyor ve mağduriyetler gelip buluyor. Kendimi bildim bileli mağdur olmamak için uzun inceliyorum, olması gerekende bu değilmi arkadaşlar? Herkes buluttan nem kapan bir karikatürist olduğumu düşünebilir, saygım var. Oturun ve alacağınız ürünü iyice araştırın.

Burada kalın. Sitemizde diğer makaleleri bulabilirsiniz.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More